Rendszeres olvasók

2012. december 2., vasárnap

Kacsa

Tavaly vettünk elöször kacsat, ugyhogy iden is bevallaltuk. Igaz, "csak" Advent van,  de azert megcsinaltuk.

Hozzavalok;

 kacsa
1 alma
2 hagyma
2 gerezd fokhagyma
so
bors
petrezselyem
majoranna

Köret:
burgonya
hagyma

A kacsat kicsit bevagdaltam, majd a belsejebe helyeztem egy megtisztitott almat, darabokra vagott hagymat, fokhagymat, sot, kivülröl pedig bedörzsöltem soval, majorannaval es fokhagymaval. A bejaratot összetüztem:)

Az eredeti recept szerint olaj es viz nelkül kell a sütöbe tenni, de az enyem eleg sovanyka volt, igy kapott vizet es olajat is. 50 percig sütöttem, feluton locsolgattam, melleraktam a belsösegeket es vele sütöttem. Volt itthon egy kis datolya is, öt is bedobtam, de ez csak az en ötletem, nem a recept resze, de olyan finom lett, mint egy darab karamella!

A burgonyat es egy vöröshagymat keves sos vizben felpuhara föztem, majd a kacsa alol kimert zsir-olajjal es egy kis petrezselyemmel megpiritottam. meg soha nem ettem ilyen finomat!









 Szereti:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése