Rendszeres olvasók

2012. november 8., csütörtök

Csipös csirkeszarnyak

Lementem a boltba es falu reven, nem minden fogy el a lejarat elött, igy sokat akcioznak. 3 Eurot fizettem összesen:

Hozzavalok:
60 dkg csirkeszarny
3 piros kaliforniai paprika
1 kg fagyasztott sültburgonya

A paprikat a sütöbe tettem 40 percre 180 fokot, es neha forgatva megsütöttem.


Amikor kihült, lehuztam a hejat  egy mixerbe tettem. Öntöttem hozza 0,5 dl oliva olajat, pici sot, es egy kk erös pistat.Összeturmixoltam.





Aztan a szarnyakra öntettem, es jol öeszekevertem. Bocsanat. Kevertük:)







Egy tüzallo talba raktam, öntöttem ra meg kb 1,5 dl vizet is. Lefedtem foliaval, amivel 20 percig majd meg anelkül is 20 percig sült.



Finom ropogos lett, sült krumplival es Anya csalamadejaval ettük:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése