Rendszeres olvasók

2012. november 20., kedd

Bananos süti

Emlekzetek mikor a bananert sorba kellett allni? Na en azota imadom:)
Ha nem lenne tömeny cukor az egesz valoszinüleg allandoan azt ennem. Most viszont kedvenc falusi boltocskamban leertekelt kicsit barna bananok kiabaltak, hogy vigyem haza öket. Mondom gyertek..5 kg 0,50 Cent:)
De ez azert eleg nagy barna mennyiseg, ezert gondoltam lesz belölük süti.
Az eredeti receptet atvarialtam, a süti meg a sütöben, nem tudom milyen lesz, de legrosszabb esetben törlöm a bejegyzest, es kiskanallal kieszem a sütöformabol:)

Hozzávalók:
4 db banán
25 dkg Rama
10 dkg cukor+ 5 szem edesitö
4 egész tojás
20 dkg liszt
1 cs. sütőpor

A villaval szetnyomott banant összekevertem a többiekkel:) Kettevettem, az egyik feleb kakao+1 ek tejet  raktam, majd a sütöpapirral kibelelt sütöformamba egymas tetejere öntöttem.
Most sül, az illata nagyon jo..

Nah közben kesz lett.45 percig sült 170 fokon. Az allaga fura, hiszen a banan miatt nem lesz levegös belül.
Szerintem iszonyat finom, jol is nez ki, de mondom a banant szeretni kell:)

A lanyomnak nem izlik, igy Apaval ketten nehany napig enni fogjuk:)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jónak tűnik, és gyors, hát nekem ez maga az álom, köszi, Kriszti!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon finom es nagyon nagyon bananos volt, szivesen!
    puszi

    VálaszTörlés