Rendszeres olvasók

2012. október 4., csütörtök

Repatorta

Büszken mondhatom, hogy ez az egyik specialitasom. Olyat nem ismerek, aki ne szeretne:) Meg az egyik kedves baratnöm az elsö gyermekagyas napokban a korhazban is ezt kivanta meg. Hat persze. hogy megsütöttem neki! Ugye Zsuzsi?!:)

Hozzavalok:
60 dkg reszelt repa
20 dkg olvasztott vaj
2 kk mez
20 dkg cukor
4 tojas
15 dkg daralt mandula
1 kiskanal fahej
fel cs. sütöpor
15 dkg liszt
1 tabla feher csoki

A repat lereszelem, rateszem a mezet az olvasztott vajat es a fehejat. Jol elkeverem.

A cukrot kikeverem a tojassal, majd a repas masszahoz adagolom. Ezutan jön a liszt a sütöpor es a mandula. Amikor a teszta egynemüve valt, egy kerek formaba öntöm.





Kb 70 percig 170 fokon sütöm.

Ha megsült hagyom kihülni.




Egy tabla feher csokit megolvasztok, majd a tetejere rakom, es izles szerint diszitem.

Nalunk hamar elfogy:))

Volt segitsegem is..





Es az eredmeny:





1 megjegyzés:

  1. Ilyen ügyes kis segítségekkel azért könnyű volt :D Jól hangzik, bár én sose mertem még eddig répatortát sütni, nekem olyan furi ez répa meg torta... De ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés