Rendszeres olvasók

2012. október 15., hétfő

Erdelyi kaszinotojas

Ez is erdelyi szerzemeny:) Es ez is at van alakitva:)

Hozzavalok:

10 tojas-tölteshez
2 tojas sargaja a majonezhez
2 pohar tejföl
so, bors, cukor, so,
ecetes tarkonylevel
2 kisdoboz majkrem
4 karika füstölt szalami
15 dkg vaj
mustar

A tojasokat kemenyre fözzük, megtisztitjuk, kettevagjuk, es egy talba rakjuk a sargajat. Ehhez adjuk a vajat, majkremet,1 kk mustart, aprora vagott szalamit, sot, puha vajat. Egy ek. tarkonylevelet is felvagunk, es hozzaadjuk. Jo kremesre keverjük, majd beletöltjük a tojasfelekbe. Kicsivel többet, mint eleve a sargaja volt:)





Nah, ez nem epp fotogen, de nincs jobb:))


A majonezt en mindig magam keszitem ehhez az etelhez, szerintem sokkal fincsibb.

Ehhez 2 tojassargajahoz adok 1 kk mustart jo összekeverem. Majd 2 dl olajat lassu sugarban adom a tojashoz, es gyorsan kavargatom. Majonez allaganak kell lenni, ha az olajat tul gyorsan adjuk hozza, össze fog esni...Velem is elöfordult mar!


Ehhez adtam sot, borsot, pici cukrot, meg egy kis mustart, es a tejfölt.

A tal aljaba raktam egy kicsit, a megtöltött tojasokat lefele forgatva helyeztem bele.





Erre raöntöttem a maradek tartar-martast.




A kedves ferjem azt hiszem ma boldog lesz, ha hazjön a munkabol, es kinyitja a hütöt:))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése